Eye Candy lashes, some vavavooom for eyes

Een tijdje geleden kreeg ik deze wimpers door Kruidvat toegestuurd, ze vroegen me om ze te reviewen omdat Kruidvat ze in hun winkels gaat verkopen. Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op valse wimpers. Ik draag ze niet dagelijks maar ik vind het gewoon leuk om er mee te rommelen en ze doen het altijd goed als ik een meer extreme of excentrieke look wil maken.

Some time ago I got these lashes from Kruidvat, they asked me to review them because Kruidvat will be selling these in stores soon. And as you may know, I do love me some lashes. I don’t wear them on a everyday basis, but I just love to play around with them and they always do the trick when I want to do something more extreme or excentric.

Ik zal jullie eerst laten zien welke ik gekregen heb. Ze hebben geen namen, voor zover ik het kan zien. Er staat gewoon een nummer in het doosje waar de wimpers in zitten.

First let me show you which ones I got. They don’t have names, as far as I can tell. There’s just a number on the casing that holds the lashes.

Eye Candy lashes 004

Deze nummer 004 wimpers zijn behoorlijk dik, wel erg mooi overigens. De band van deze wimpers is wat dikker.

These number 004 lashes are pretty thick lashes, pretty though. The band is a bit thicker on these.

Eye Candy 003 lashes

De nummer 003 wimpers zijn een beetje meer natuurlijk dan 004 maar nog steeds behoorlijk heftig! Ik denk dat het komt doordat ze een beetje “spikey” zijn dat ik meteen voor deze wimpers viel.

The number 003 lashes are a bit more natural than 004 but still pretty intense stuff! I think it’s because they’re “spikey” that I really fell for these.

Eye Candy 005 lashes

En de nummer 008 wimpers die ik heb zijn het meest natuurlijk van allemaal.

And the 008 lashes I have are the most natural of the bunch.

De achterkant van het doosje waar de wimpers in zitten. Er staan in principe mooie dingen over hoe licht en geweldig deze wimpers zijn. Ze zien er ook wel mooi uit, he?

The backside of the box these lashes come in. It basically tells you some fabulous stuff about how light and amazing these lashes are. They do look pretty though, don’t they?

In de verpakking vind je dit; de wimpers zelf, wat wimperlijm en instructies. Het is allemaal vrij standaard als het op nepwimpers aankomt maar het is een mooie en complete set en dat is toch waar het om gaat.

Ik heb alle wimpers geprobeerd zodat je kan zien hoe ze er uit zien. Ik heb ook de wimperlijm gebruikt die er bij zit en ik moet zeggen: best goed spul! Ik gebruik meestal mijn eigen lijm maar deze werkt bijna net zo goed.

In the packaging you find this; the lashes itself, some lashglue and instructions. It’s all pretty standard stuff when it comes to lashes but it’s a nice and complete kit and that’s what matters.

I tried on all lashes so you can see what they look like. I also used the glue that comes with it and I must say: pretty decent stuff! I usually use my own glue but this works almost as well.

Het eerste paar wat ik gebruikte zijn de hele grote wimpers, nummer 004. Ze zijn echt groot en als jij deze draagt dan zullen ze ook wel aandacht krijgen. Deze zijn niet gemaakt om natuurlijk te lijken.😉

The first pair I used are the really big lashes, the number 004. They are really big and if you wear these, you are going to get some attention for them. These are not created to look natural.😉

Zie je wel? ENORME wimpers. Zekomen bijna tot in mijn wenkbrauwen en ik moet zeggen dat ze ook wat lastig aan te brengen waren. Omdat ze zo groot zijn is de band ook wat minder flexibel. Maar ze zien er wel gaaf uit, als je voor een dramatische look gaat. Ik hou persoonlijk van wimpers die wat minder… aandacht vragen.

See? HUGE lashes. These almost reach into my eyebrows and I must say these were a bit on the difficult side to apply. Because they’re so big the band is a bit more inflexible. But they do look awesome, if you’re going for the dramatic look. I personally like my falsies a bit less… attention-grabbing.

Het tweede paar wat ik gebruikte waren de 003 wimpers, die er een beetje spikey uit zien. Ik vond deze erg mooi maar ik vond wel dat ze er nogal lang uitzagen.

The second pair I used were the 003 falsies, the ones that look a bit spikey. I liked these a lot  but I thought they looked like whey would be a bit on the long side.

Nou, daar zat ik ook niet helemaal naast. Deze wimpers zijn zo lang dat ze echt tot in mijn wenkbrauwen komen. Ik vind dat ze er wel mooi uitzien, ze zijn verleidelijk. Al had ik het persoonlijk mooier gevonden als ze iets korter waren geweest. Deze band is ook aan de dikkere kant dus je moet ze een paar kaar buigen om ze wat flexibeler te maken.

Well, I was not wrong. These are so long they actually do reach into my brows. I do like how they look though, they look very seductive to me. Although I personally think it would have looked better if they were a little shorter. This band is also a bit thicker so you need to bend them a couple of times to make them a bit more flexible.

Het laatste paar is het meest natuurlijk ogende paar, de andere wimpers zijn het langst in het midden en dit paar is langer bij de buitenste ooghoeken. Ik vind dat type wimpers wel mooi, ze geven meteen dat cat-eye effect

The last pair was the most natural looking pair, the other lashes are at their longest in the middle and this last pair is longer at the outer corners. I like that type of false lashes, they give that instant cat-eye effect.

Zie je wat ik bedoel? Instant sexyness! Deze wimpers hebben zo’n “onzichtbaar bandje” wat niet onzichtbaar is. Het zou mijn voorkeur hebben als ze die bandjes gewoon zwart maakten want je ziet de band altijd zitten als je ze aangebracht hebt, of je moet ze zwart maken met eyeliner zoals ik altijd doe. Ik heb dat bij deze wimpers niet gedaan omdat ik wilde laten zien hoe ze er uit zien als je ze meteen gebruikt. Ze zijn wel makkelijk aan te brengen, een fijn flexibel bandje en ik vind het effect wat ze geven schitterend.

See what I mean? Instant sexyness! These lashes have one of those “invisible bands” that’s not invisible. I’d prefer it if they would just make them black because you can always see the band once you applied them, or you have to make them black with eyeliner like I usually do. I didn’t do that on these lashes because I want to show you what they look like when you just pop them on like this. They do apply very good though, nice flexible band and I love the effect these give.

Ik vind dat deze wimpers een mooie toevoeging zijn voor Kruidvat. Het is leuk om te zien dat producten zoals deze nu verkocht worden in de meeste van onze winkels en dat het ook nog een goede kwaliteit is.

Ze kosten €7,99 bij Kruidvat en voor deze wimpers vind ik dat niet duur. Ok, het is ook geen koopje van enkele centen maar daar krijg je mooi wimpers voor terug die je meerdere keren kan gebruiken.

Wat vind jij van deze wimpers? Ga je ze halen bij je plaatselijke Kruidvat? Welk paar vind je het mooiste? Laat het me weten in de comments!

I think these lashes are a lovely addition to Kruidvat stores. It’s nice to see that products like these are now sold in most of our drugstores and they’re a good quality too.

They cost €7,99 at our local drugstore Kruidvat and I don;t think that’s too expensive for these lashes. Ok, it’s not a pennies-bargain but you good lashes for this price and you can use them several times.

What do you think of these lashes? Are you going to get them from your local Kruidvat? Which pair do you like most? Please let me know in the comments!

About Lisanne blogt

Ik blog op https://lisanneblogt.wordpress.com maar je kan mij ook vinden op Facebook: https://www.facebook.com/LisanneBlogt

Posted on October 24, 2012, in Product talk and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. De hele volle 004 vind ik wel heel erg mooi! De andere twee doen het hem voor mij net niet helemaal maar zijn ook wel mooi.

  2. OMG- you look like a pin-up. So pretty!
    Do you ever have an off-day as far as make-up is concerned?

  3. Het laatste paar vind ik het mooist. Je kan ook zien dat deze iets makkelijker aanbrengen dan de andere 2 paar.

  4. Hi,

    Goede review, mooie foto’s van resultaat. Ik heb vele merken (dure en goedkope) en soorten nepwimpers gebruikt en mijn nr 1 merk is toch echt Eye Candy. Mijn favoriet is nr 008. Alleen de nr 008 die jij hebt gebruikt voor deze review is anders als de 008 die ik heb. Soortgelijk model maar vele malen voller qua haren. Als ik ze Google krijg ik ook 2 soorten te zien. Die van jou in de review en die ik zelf heb. Een mindere volle versie doet voor mij niet veel. Daarom is de 008 van alle wimpers die ik ken de beste, volle look maar zeer naturel.

    Groetjes

Leave a Reply

