And the Gosh winner is…

This blogpost is in Dutch because the giveaway was in Dutch, next giveaway will be in English an international, I promiss!

Ik was een beetje verbaasd dat ik inzendingen kreeg voor de giveaway van Gosh als ik eerlijk ben. Ik ben nog maar net met dit blogje begonnen en ik vroeg me af of ik wel 3 inzendingen zou krijgen omdat je voor de prijs toch best wat moet doen en ervaring heeft me geleerd dat mensen daar niet altijd toe bereid zijn. En dat is ook prima natuurlijk maar ik hoopte dus dat ik in ieder geval wat inzendingen zou krijgen.

En tot mijn verbazing moest ik zelfs kiezen omdat het er meer dan 3 waren dus ik vond het ontzettend leuk om dat te zien! Bedankt dus allemaal voor jullie enthousiast meedoen en ik ga binnenkort nog een giveaway doen waarbij je minder moeite hoeft te doen om leuke prijzen te winnen.🙂

De collages die ik kreeg van jullie vond ik allemaal mooi en ik vond het dan ook leuk om te zien wat jullie gemaakt hebben. Van iemand kreeg ik zelfs 3 collages binnen met allemaal inspiratie en extraatjes! Ik heb er 3 uitgekozen, de winnaressen zijn:

Coco, Ilja en Kim!!!

Coco

Ilja

Kim

Gefeliciteerd meiden, mail me alsjeblieft jullie adres op lisanneblogt@gmail.com en doe dit zo snel mogelijk zodat ik je adres nog door kan geven op tijd en je spulletjes snel aankomen.

Ik wil de andere inzendingen ook enorm bedanken en ik hoop dat jullie bij de volgende actie ook weer meedoen want dit was natuurlijk niet de laatste😉

About Lisanne blogt

Ik blog op https://lisanneblogt.wordpress.com maar je kan mij ook vinden op Facebook: https://www.facebook.com/LisanneBlogt

Posted on December 25, 2011, in Win win win! and tagged , , . Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. Gefeliciteerd! Jullie hebben mooie wishlisten gemaakt!

  2. Whaaaaa wat leuk!!!!🙂 Ik ben echt ZOOOOOO blij!!! Kan het bijna niet geloven🙂 Ik ga je meteen mailen!

  3. Ik ben zo blij! Dankje!❤

  4. Ohhhhhhhhhhhh wat super tof!!! Wij doen met de familie (helaas) dit jaar niet aan cadeautjes, net als vorig jaar buhh! Dus het komt héél goed uit! Dankje ♥ Fijne kerst trouwens HoHoHo ^^

    • Dat is nou nog eens leuk, het zal wel een verlaat kerstcadeau worden maar beter dan niks.😉 En je had natuurlijk als een STS kerstcadeautje, volgend jaar maar weer?😀

  5. Oeh Ilja, I know you😉 haha gefeliciteerd meiden❤

  6. Gefeliciteerd, winnaressen!

Leave a Reply

