Gosh giveaway (Dutchies only)

This giveaway is for Dutchies only but I’ll have an international giveaway soon!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik Gosh Ambassador en we mogen som leuke producten weggeven. Gosh heeft weer een geweldige actie verzonnen!

December is natuurlijk dé maand van alle feestelijkheden en wat mij betreft ook een maand om heerlijk los te gaan met allemaal geglitter en geglans en mooie (donkere) kleuren. Gosh heeft heel wat producten in hun assortiment zitten die je daarvoor kan gebruiken en daarom vragen ze je om je eigen wishlist te maken!


Vertel me waarom je voor die producten hebt gekozen en de meest originele inzendingen winnen. Je mag het zo creatief aanpakken als je zelf wilt, maak een leuk verhaal om je favoriete producten heen, verzin er een leuk liedje bij, maak een mooie collage of doe iets anders creatiefs met jouw wishlist.

Ik mag niet 1, niet 2 maar DRIE winnaressen uitkiezen en we proberen die natuurlijk te voorzien van de producten die in de wishlist staan. Ze hebben met van Gosh wel direct laten weten dat misschien niet alle producten van de Wishlist voorradig zijn maar we gaan ons best doen.

Hartstikke leuk, toch?😀

Even alle voorwaarden op een rijtje:

  • Maak een originele wishlist van jouw favoriete Gosh producten. Doe je best en verzin iets origineels, leuks of moois waarmee jij in de top 3 terecht komt. Je mag een afbeelding plaatsen als dat tot je inzending behoort, het kan zijn dat die niet direct zichtbaar wordt omdat hij in de spam terecht komt maar ik zal het in de gaten houden. Je kan afbeeldingen ook naar mij mailen op lisanneblogt@gmail.com
  • Volg mij op Twitter (@Lisanneblogt) en Retweet: “Maak jouw Gosh wishlist voor @Lisanneblogt en misschien ben jij wel één van de DRIE winnaressen! http://tinyurl.com/ca3a8t8  ”.
    Als je geen Twitter hebt dan mag je deze winactie ook op een andere manier onder de aandacht brengen zoals op je Facebook ofzo. Geef me dan wel even een linkje in je comment.😉
  • Deze winactie is helaas alleen voor Nederlandse dames, binnenkort een winactie die internationaal loopt!
  • Deze winactie loopt tot en met 24 december 23.59
    Op 25 december maak ik de winnaressen bekend, zorg dat je binnen 24 uur mij gemaild hebt zodat ik op tijd je adres naar Gosh kan sturen.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen en een leuke inzending opsturen.😀

About Lisanne blogt

Ik blog op https://lisanneblogt.wordpress.com maar je kan mij ook vinden op Facebook: https://www.facebook.com/LisanneBlogt

Posted on December 12, 2011, in Win win win! and tagged , , , . Bookmark the permalink. 20 Comments.

  1. Leuke winactie! Weet jij als gosh ambassador toevallig ook wanneer de ohmygosh lakjes in de winkels komen??

    • Ik heb de vraag bij de contactpersoon van Gosh neergelegd. Zodra ik antwoord heb laat ik het je weten.😀

    • Ik heb een reactie op je vraag!
      “De nagellakjes zijn al te koop bij de Kruidvat. Ze worden verkocht naast het bestaande assortiment en zijn daarom ook niet terug vinden in de GOSH kast bij de Kruidvat, maar er naast.”
      Hopelijk kan je de lakjes dus vinden, ze zijn echt heel erg leuk dus echt het zoeken waard😉

  2. Ik heb al een poos niet meegedaan met winacties, maar mijn favoriete Goshies winnen wil ik wel ^^ Leuk, ik ga aan de slag🙂

  3. Leuk ik doe mee!😀 Heb heel wat dingen van gosh op mijn wishlist staan!😉 Zal een paar leuke dingen uizoeken!❤

  4. Ik ben ook driftig dingen aan het uit zoeken, want Gosh is wel een erg mooi merk. Ik ben vooral erg tevreden met de oogschaduw Quattro’s die ik heb (gaan snel op).

    Ik zal een e-mail sturen😉 als het klaar is. En ik volgde je al en uiteraard mijn tweet: https://twitter.com/#!/SBeautylicious/status/146308362013908992

  5. Heel interessant. Ik ga ook meedoen!

  6. Heee Lisanne, wat leuk! Ik ga zeker meedoen!🙂

  7. Leuk! Maar ik heb al meegedaan aan een GOSH winactie bij een andere site

  8. Ik heb je een mailtje gestuurd! Nu ga ik heel hard duimen🙂

  9. Ik ga je nu mailen! Is het erg dat ik al met deze afbeelding eerder mee heb gedaan?🙂

Leave a Reply

