Catrice Welcome to Las Vegas

Zoals jullie misschien wel weten is er een nieuwe Catrice collectie vanaf half november in de winkels te vinden: Welcome to Las Vegas!!

Deze collectie van Catrice is geïnspireerd op burleske, pure glamour en ‘grand diva’s’. Hiermee is aandacht besteed aan expressieve oogmake-up in dramatische donkere tinten maar ook mooie lipproducten die een elegante glans op je lippen tovert en ook je nagels en gezicht kan je onder handen nemen met spulletjes uit deze collectie.

Ik ontving enkele producten en heb er niet alleen een review mee gemaakt maar vanmiddag komen er ook 2 looks met deze producten online.

This blog is mainly in Dutch because I received these products to review them for Dutch readers of the store. It’s about the new collection by Catrice called Welcome to Las Vegas. It’s a very dramatic collection with all kinds of lovely products.  I’ll make a small summary in English so at least you know what it’s all about.🙂 This afternoon I’ll post 2 looks with these products so I hope you’ll come back to see those.

Catrice heeft al een tijd geleden het assortiment aangepast en daar zijn toen ook quattro’s oogschaduw bij gekomen. Ook deze collectie bevat deze quattro’s en dit paletje heet Curtain Up! Wat ik niet helemaal begrijp is dat ze gekozen hebben voor 2 kleuren donkerblauw. Je hebt zoveel mogelijkheden met een thema als Las Vegas dat ik dat een beetje zonde vind. De kleuren zijn redelijk van pigmentatie. Ze zijn goed op te bouwen maar van zichzelf zou ik ze bestempelen als middelmatige pigmentatie. Niet slecht maar ik val ook niet van mijn stoel van enthousiasme. Het is wel erg mooi vormgegeven. De print die op de oogschaduw te zien is, is er binnen 1 veeg weer vanaf.
De oogschaduw zelf is wel mooi en de prijs is, zoals we van Catrice gewend zijn, lekker budget en dat vind ik wel erg fijn. (€4,49)

The palette is nice but not mind-boggling. Pigmentation is allright but you need to build up the colour if you want it to pop. I don’t understand why they chose 2 shades of dark blue in this palette, they’re not that different and I think they could have done more with this palette if it had another colour in it instead of 2 dark blues. The print on the eyeshadows sweeps off when you start using the palette.
I like the colours though, and this palette is very affordable. (€4,49)


Ook is er weer gedacht aan mooie lipproducten. Ik kreeg een van de schitterende lipsticks genaamd Lovely Sinner die is vormgegeven in 2 stappen. Je brengt eerst de basiskleur aan en daarna de mooie lipgloss die een leuke glitter bevat. Ik dacht eerst dat dit zo’n longlasting semi-permanente lipstick zou zijn maar dat is het niet want hij blijft gewoon afgeven op kopjes en glazen (en je vriendje) maar de basiskleur is wel matte waardoor hij beter blijft zitten dan creamy lipstick. Echter droogt dit je lippen wel een beetje uit. (€3,99)

There are lovely lipproducts in this collection. I received 1 of 3 shades in the colour Lovely Sinner and the lipsticks are 2-step-lipsticks with a basecoat and a topcoat. They’re not semi-permanent and will still stain but the basecolour is matte which means it’ll last longer but it’ll also dry your lips a bit. (€3,99)






Deze schoonheid is een transparant gezichtspoeder. Ik vind hem zoooo mooi vormgegeven! Het is erg jammer dat dat er met één veeg van je kwast af is en je dan een doodnormaal poedertje overhoud. Maarja, het gaat natuurlijk om de werking. Dit poeder maakt mijn huid matte en set mijn foundation of concealer op een fijne manier. Het voelt zacht aan en ik vind het een mooi effect geven. (€3,99)

This beauty is a transparent face powder. It’s gorgeous but with one sweep of your brush, it’s gone and you have a normal powder left. The powder works lovely, it makes my face very matte, sets my foundation or concealer good and feels soft on my skin. (€3,99)



Toen ik de producten uit deze collectie zag, sprong dit schattige pompje me meteen in het oog. Geweldig!! Dat is echt wat ik voor me zie bij glitter en glamour en ik vind het zo leuk dat ik dit product mocht proberen. Het is een klein flesje en het bevat glitters die je over je gezicht of lijf kan spuiten. Natuurlijk niet iets voor dagelijks gebruik maar voor een feestje of voor de aankomende feestdagen is dit briljant. Het zijn kleine gouden glittertjes die er uit komen en alleen al voor het pompflesje moet je dit product toch gewoon hebben? (€4,99)

When I spotted this collection, I instantly fell in love with this cute spray bottle, so glamorous! It contains little golden glitters that are not very every-day-wearable but great for the upcoming holidays or a party. And even if the glitter wasn’t any good, don’t you just want to have this bottle? (€4,99)



En de nagellak natuurlijk! Ik onting 1 van de 4 kleuren genaamd Lovely Sinner. Wederom een mooie vampy rode kleur die perfect past bij het thema. Ik dacht eerst dat dit precies dezelfde kleur was als Marilyn & Me van Catrice maar hij verschilt enigzins. Deze kleur heeft net een iets blauwere ondertoon en iets meer microglitters. Maar het effect is hetzelfde: een schitterende rode (jelly) kleur met hier en daar een *pling* van de glitters als het licht er op valt. De droogtijd is weer prima, de nagellak is een tikje korrelig als je er geen topcoat overheen doet. (€2,49)

And then there was nail polish. I got 1 out of the 4 shades and it’s called Lovely Sinner. It’s a gorgeous red (jelly) colour with a red glitter here and there that really makes it pop when the light hits it, it looks a lot like Marilyn & me from Catrice. Drying time is good but the polish is a bit gritty if you don’t wear it with a topcoat. (€2,49)

zonder / without topcoat

Met / with topcoat

Vergelijking / comparison Lovely Sinner vs. Marilyn & Me

Dit waren de producten die ik heb van deze collectie. Zitten er dingen bij die jij nog gaat kopen? Wat vind je van dat pompflesje? En spreekt het thema je aan van deze collectie? Laat het me weten in de comments!
Vanmiddag komen de looks met deze producten online, kom dus even kijken als je benieuwd bent hoe deze spulletjes er in gebruik uit zien!

What do you think of this collection? This afternoon you can see looks with these products.

About Lisanne blogt

Ik blog op https://lisanneblogt.wordpress.com maar je kan mij ook vinden op Facebook: https://www.facebook.com/LisanneBlogt

Posted on November 25, 2011, in Product talk and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Ik vind deze collectie echt heel erg mooi! Ik heb zelf niets met het thema Las Vegas, maar alle glamour producten die er bij horen, die vind ik prachtig! Hopelijk liggen de producten hier ook snel in de winkel. Ik vind het lakje, de transparant fixing powder er ook erg interessant uitzien!

  2. ik vind die lipcombo echt heel erg mooi, zeker voor de komende feestdagen. Ik ga ook even naar de fixing powder kijken denk ik.

  3. Oooooh ik WIL die shimmer spray! ^_^

  4. Ik vind mezelf niet glamorous genoeg voor dit soort spullen. Maar ik heb wel alle lakjes gekocht, want die spaar ik nou eenmaal.

  1. Pingback: Vegas baby!!! « Lisanne blogt

Leave a Reply

